Blog

Zakaj prevajanje spletnih strani?

Prevajanje spletnih strani omogoča vstop na nove trge, več strank in več prodaje

Na majhnem slovenskem trgu hitro zmanjka novih in potencialnih strank, ki jih utegne zanimati vaš izdelek ali vaša storitev. Tako vam preostaneta dve možnosti:

  1. presodite, da vam slovensko tržišče zadostuje ali
  2. zberete pogum in se odločite za vstop na tuje trge.

Kar danes ni težko. Na tuje trge namreč lahko vstopamo virtualno, tj. preko spleta. S spletom svet postaja globalna vas, v katero se imate možnost naseliti s spletno stranjo ali pa za ta namen izberete kakšno drugo spletno prisotnost.

Kljub poenoteni infrastrukturi globalne spletne vasi, boste hitro ugotovili, da se v njej govorijo različni jeziki in da se v njej prepletajo različne kulture.

Vaša spletna stran je zato lahko nadvse uporabna, prijetna na pogled, prijazna do uporabnika … A če obiskovalec ne razume njene vsebine, bo odsurfal drugam. Sicer mu je všeč vaš izdelek, a vas ne razume. Pomisli, da ga zanima vaša storitev, a vas ne razume. Zato, če želite uspešen preboj na tuje trge, je brezhibno in natančno prevajanje spletnih strani pomemben del vašega korporativnega komunikacijskega procesa, ki ga ne gre prezreti.

Prevajanje spletnih strani v več jezikov pomeni širjenje podjetja. Pomeni konkurenčno prednost, tj.:

  • večja baza strank,
  • več poslovnih partnerjev,
  • večja prodaja,
  • priložnost, da se blagovna znamka uveljavi (tudi) na tujih trgih in
  • večji ugled podjetja – pomislite za hip, kako se počutite, kadar obiščete spletno stran tujega podjetja, ki je prevedena v slovenski jezik. V vaš materni jezik. »Vav,« si rečete, »to pa je podjetje, ki mu je še kako mar za svoje potencialne oz. bodoče stranke.«

Glede na pozitivne rezultate, ki jih prevajanje spletnih strani v več jezikov »potegne za seboj«, prevajanje spletnih strani predstavlja zanemarljivo investicijo. Obiskovalec, ki so mu všeč vaši izdelki ali ga zanima vaša storitev, vas zdaj razume. Z nelagodnim občutkom ne odsurfa drugam. Prevajanje spletnih strani tako odstrani še zadnjo oviro za širitev podjetja, ki je – priznajmo si – jezik.

Že samo prevajanje spletne strani v nekaj izbranih jezikov bo izboljšalo vaše poslovne priložnosti. EuroComIt pa vam nudimo prevajanje spletne strani v več kot 70 jezikov.

Posted in: Prevajanje, Prevajanje spletnih strani

Leave a Comment (0) ↓
POVPRAŠEVANJE